Ricinus 2.0

Korábban ígértem nektek egy sorozatot arról, hogy a ricinus olaj vajon tényleg hatásos hajnövesztő-e, úgy működik, ahogy a nagykönyvben megírták, vagy ez is csak városi legenda marad, tudjátok, ami megtörtént az ismerősöd ismerősével,de veled nem.

 

Ha még emlékeztek rá, ott hagytam abba, hogy megcsináltam az első kezelést, fodrásszal konzultálva persze, és nagyon vártam a hatást. Azonban a 3. használat után rájöttem, hogy sorozat sajnos nem lesz ebből a próbálkozásból: én ugyanis hiába mostam ki a hajamból nagyon alaposan az olajat, a töve mégis sötétebb lett és hamarabb is zsírosodott. Maga a növesztő hatás egyébként működik, na persze nem fog napi 1 cm-t nőni a hajatok, de serkenti a növekedést, amibe nyilván az is besegít, hogy teljesen más és alapos ápolásban részesíted.

 

Összességében senkit nem akarok lebeszélni erről, mert maga az ápolás hihetetlen sokat számít, de szőke és zsírosodásra hajlamos nőtársaimnak azt ajánlom kétszer is gondolják meg, illetve a ricinus helyett kezeljék a hajat minden hajmosásnál hajszesszel, amit alaposan a fejbőrbe masszírozva használjunk.

 

 

coming soon,

Agent „V”

SZÓLJ HOZZÁ TE IS!

